Meest gestelde vragen

Type hier je vraag:
Gerelateerde vragen over Nieuwe site
- Kan ik met mijn oude gegevens inloggen op de nieuwe site

De site van Bloom09 is in september 2015 vernieuwd. Accounts van de vorige site zijn niet automatisch meegegaan omdat er ook heel veel nieuwe functies, kaartjes en lettertypes zijn. Jullie opgemaakte kaartje is nog wel bereikbaar en te bestellen via de oude site. Deze staat op een andere url: www.bloom09-oud.nl. Hier kan je met je bestaande accountgegevens gewoon nog inloggen en je kaartje verder bewerken en bestellen wanneer jullie deze nodig hebben. De oude site is nog tot december bereikbaar.

- Moet ik mijn geboortekaartje opnieuw maken?

Nee hoor, want onze oude site is ook nog online op www.bloom09-oud.nl. Heb je al een geboortekaartje klaar staan, dan kan je deze daar gewoon aanpassen en bestellen. De oude site is nog online tot 31 december 2015. Je mag overigens wél het kaartje opnieuw maken als je dat wilt. In de nieuwe editor zijn er weer andere lettertypes beschikbaar en kan je weer helemaal los gaan met jouw ontwerp. Heb je hierbij hulp nodig of wil je dat wij jouw kaartje opmaken in de nieuwe website kan dit ook.

- Blijven mijn bestelde kaartjes via de oude site wel bewaard?

De oude site blijft nog online op een andere url (www.bloom09-oud.nl) tot 31 mei 2015. Daarna wordt deze offline gezet en verdwijnen alle gemaakte kaartjes. Wel hebben wij alle basisbestanden nog beschikbaar. Wil je graag een gemaakte pdf bewaren om bijvoorbeeld op voort te kunnen borduren, dan kunnen wij dit voor je doen. Mail ons dan even je gegevens en om welk kaartje het gaat, dan bewaren wij de pdf offline voor je.

- Ik kan een kaartje uit de oude site niet op de nieuwe site terugvinden

Met het live gaan van de nieuwe site hebben wij er ook voor gekozen om de collectie te verfrissen. We hebben de kaartjes nog wel in offline staan en kunnen op verzoek jouw kaartje weer online voor je zetten. Mail ons gerust jouw verzoek naar info@bloom09.nl

Meest gestelde vragen

IK WIL MEER WETEN OVER

Geen antwoord op je vraag gevonden?

Bel of mail ons. Maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur

TELEFOON
0182 768058
E-MAIL
info@bloom09.nl