Meest gestelde vragen

Type hier je vraag:
Gerelateerde vragen over Inloggen
- Hoe kan ik inloggen?

Rechtsbovenin zie je een icoontje met twee poppetjes. Wanneer je hierop klikt, kan je inloggen of een nieuwe account aanmaken.

- Ik kan niet inloggen met mijn gegevens

De site van Bloom09 is in september vernieuwd. Accounts van de vorige site zijn niet automatisch meegegaan omdat ook de collectie is vernieuwd. Jullie opgemaakte kaartje is nog wel bereikbaar en te bestellen via de oude site. Deze staat op een andere url: www.bloom09-oud.nl. Hier kan je met je bestaande accountgegevens gewoon nog inloggen en je kaartje verder bewerken en bestellen wanneer jullie deze nodig hebben. De oude site is nog tot 31 december 2015 bereikbaar.

Meest gestelde vragen

IK WIL MEER WETEN OVER

Geen antwoord op je vraag gevonden?

Bel of mail ons. Maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur

TELEFOON
0182 768058
E-MAIL
info@bloom09.nl