Meest gestelde vragen

Type hier je vraag:
Gerelateerde vragen over Kaartjes bestellen
- Hoe kan ik kaartjes bestellen?

Dat gaat best gemakkelijk. Als het goed is staat in je account het kaartje klaar dat je hebt gemaakt. Bij een geboortekaartje pas je de laatste geboortegegevens nog aan.  Nu controleer je goed alle teksten (zoom hiervoor even goed in). Is alles in orde en naar wens? Klik op "Controleer & Bestel" om het kaartje nog een keer helemaal te bekijken. Als je klikt op "Naar de kassa". kom je in het winkelmandje waar je het aantal kaarten en de papiersoort kan aangeven. Wil je een folie kaart dan bepaal je hier op welke zijde je folie wilt hebben op de kaart.  Je ziet ook direct de prijs.



Je kunt makkelijk enveloppen erbij bestellen, net als sluitstickers of adresetiketten. Wil je nog een kaartje in je winkelmandje plaatsen, dan klik je op "Verder winkelen". Je kunt ook rechtsboven op je account klikken en hier een tweede kaartje selecteren. Is je winkelmandje op orde en gereed? Klik op volgende stap om je gegevens in te vullen en het adres waar je de kaarten wilt ontvangen. Vervolgens ga je naar de betaalpagina. Als de betaling gedaan is, komt de order bij mij binnen. Voor alle kaarten die op werkdagen voor 12.00 uur besteld worden dezelfde dag gedrukt en verstuurd via PostNL en heb je in de meeste gevallen al de volgende dag in huis!



 


Meest gestelde vragen

IK WIL MEER WETEN OVER

Geen antwoord op je vraag gevonden?
Maandag t/m vrijdag 09.00 - 16.00 uur

TELEFOON
06 2478 2612
E-MAIL
info@bloom09.nl