Meest gestelde vragen
Type hier je vraag:
Gerelateerde vragen over Klachten oplossen
- Gaat er iets niet zoals het hoort?
Tevreden klanten is ons allerbelangrijkste doel. Is er iets aan de hand met de kaarten? Laat dit ons dan zo spoedig mogelijk weten via email (info@bloom09.nl), liefst samen met een foto. Als wij dit voor 12.00 uur weten, dan is het nog mogelijk om dezelfde dag actie te ondernemen. Beschrijf in je bericht wat er anders had gemoeten. We raden ook aan om hier over te bellen op 06 24782612. Wanneer jullie de kaartjes toch versturen, dan accepteren jullie het geleverde product en kunnen wij geen oplossing meer bieden.
- Ik heb geen orderbevestiging ontvangen
Mogelijk is de orderbevestiging per ongeluk in de spambox terecht gekomen? Dit gebeurt vaak bij Hotmail gebruikers.
Als je vergeet na de betaling te klikken om naar onze webshop terug te gaan kan er ook een fout optreden. We ontvangen alle gegevens van jouw bestelling met als notitie "wachtend op de betaling".
- Ik heb te weinig kaartjes ontvangen?
Wij tellen de kaartjes altijd goed na zodat je het juiste aantal kaarten ontvangt. Mocht het onverhoopt toch niet goed zijn gegaan neem dan gelijk contact met ons op. Zo kunnen we gelijk actie ondernemen en zorgen dat de onbrekende kaarten zo snel mogelijk bij jullie worden bezorgd.