Meest gestelde vragen

Type hier je vraag:
Gerelateerde vragen over Levering
- Wanneer worden mijn kaarten geleverd?

Heb je op werkdagen jouw kaartjes (ook een proefkaartje) voor 12 uur besteld dan worden deze dezelfde dag gedrukt en verzonden. Een oplage kaarten wordt verzonden via PostNL en worden in de meeste gevallen de volgende dag geleverd. Echter hebben wij geen invloed op drukte of vertraging bij PostNL en vragen hiervoor je begrip.



Je ontvangt aan het begin van de avond per mail een Track & Trace code zodat je de zending kunt volgen, zodra wij het pakket hebben overgedragen aan PostNL. Hou er ekening mee dat PostNL het erg druk heeft in de zomer, december en begin januari. Soms duurt het iets langer voordat je pakket wordt bezorgd. PostNL bezorgt ook op zaterdag. Geef je de bestelling op vrijdagmiddag na 12.00 uur of gedurende het weekend door, dan worden de kaartjes de maandag daarop verwerkt. Je ontvangt ze dan hoogst waarschijnlijk op de dinsdag of woensdag.



Tijdens de (Nederlandse) nationale feestdagen zijn zowel wij als de drukkers gesloten: Goede Vrijdag - 14 april, 2e Paasdag, Koningsdag 27 april, Hemelvaartsdag 25 mei, 2e Pinksterdag, 1e Kerstdag 25 december, 2e Kerstdag 26 december.


- Hebben Foliekaarten een andere levertijd?

Dat klopt. Door de luxe afwerking met folie hebben we iets meer tijd nodig voor het maken van de kaarten. De levertijd is 1-3 werkdagen extra. Wees gerust, je ontvangt dan ook wel iets geweldig moois!



 


Meest gestelde vragen

IK WIL MEER WETEN OVER

Geen antwoord op je vraag gevonden?
Maandag t/m vrijdag 09.00 - 16.00 uur

TELEFOON
06 2478 2612
E-MAIL
info@bloom09.nl