Meest gestelde vragen

Type hier je vraag:
Gerelateerde vragen over Problemen met de opmaak
- Mijn opgeslagen kaartje wil niet openen

Het gebeurt soms dat het internet even niet werkt of dat door een traag internet er een blokkade in de website optreed. Vernieuw dan je pagina en probeer het opnieuw.

- Ik zie de basiskaart i.p.v. mijn opgeslagen kaartje

Dit gebeurt soms wanneer je pas een account aanmaakt in de laatste stap van het bestellen. Lukt het jou niet om jouw design te openen? Neem dan even contact met ons op.

- Ik zie mijn geuploade foto niet.

Foto's in een kaart zijn (en blijven) gekoppeld aan jouw geüploadde afbeeldingen. Vervang of verwijder je een foto dan is deze koppeling verbroken en kan het zijn dat jouw foto niet meer wordt weergegeven. Plaats de foto opnieuw om deze weer te geven. Lukt het niet? Neem dan even contact met ons op.


- Mijn illustraties verspringen in het ontwerp

Een combinatie van tekst en preciese positionering van illustraties is lastig. Bij het omzetten van tekst vanuit de editor naar de pdf zijn er soms kleine verspingingen bij de letters. Om deze reden is het er moeilijk om illustraties precies tegen letters aan te zetten. Neem even contact met ons op als je hier tegenaan loopt. Buiten de website om hebben we hiervoor een oplossing.



 


Meest gestelde vragen

IK WIL MEER WETEN OVER

Geen antwoord op je vraag gevonden?
Maandag t/m vrijdag 09.00 - 16.00 uur

TELEFOON
06 2478 2612
E-MAIL
info@bloom09.nl