Meest gestelde vragen

Type hier je vraag:
Gerelateerde vragen over Problemen oplossen
- Mijn opgeslagen kaartje wil niet openen

Het gebeurt soms dat het internet even niet werkt of dat door een traag internet er een blokkade in de website optreed. Vernieuw dan je pagina en probeer het opnieuw.

- Ik zie de basiskaart i.p.v. mijn opgeslagen kaartje

Dit gebeurt soms wanneer je pas een account aanmaakt in de laatste stap van het bestellen. Lukt het jou niet om jouw design te openen? Neem dan even contact met ons op.

- Ik zie mijn geuploade foto niet.

Foto's in een kaart zijn (en blijven) gekoppeld aan jouw geĆ¼ploadde afbeeldingen. Vervang of verwijder je een foto dan is deze koppeling verbroken en kan het zijn dat jouw foto niet meer wordt weergegeven. Plaats de foto opnieuw om deze weer te geven. Lukt het niet? Neem dan even contact met ons op.

Meest gestelde vragen

IK WIL MEER WETEN OVER

Geen antwoord op je vraag gevonden?

Bel of mail ons. Maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur

TELEFOON
0182 768058
E-MAIL
info@bloom09.nl